ana raffali dah nak kahwin?

 
 
 


err? kenapa aku baru tahu aa? takde dengar apape cerita pasal minah ni nak kahwin pun? kepada sesiapa yang taktahu tu, kita senasib :( sedih kan kan? sebab taktahu perkembangan semasa. cehtt. ni lah manusia. kalau pasal artis artis, kemain semua nak tahu. kalau tahu lambat pasal sorang artis tu mesti cakap macam apa aku cakap tadi. haha. ye dokk? biarlah diorang nak kahwin ke apa. yang penting, kita doakan kebahagiaan masing masing. ana raffali nih cun jugak aku tengok. sopan je. rasa nak tampar tampar je sebab comel sangat xD kepada yang taktahu lagi acane rupa kad kahwin ana raffali tu, kat bawah ni aku rembat kat enciknakal punya website. muahaha. secara tak sengaja time aku tengah search kat google tadi ler. bukan sengaja -..-




aku suka kad kahwin ana raffali. simple and nice. selamat berbahagia ana raffali. semakin hari, semakin sayang, insyaAllah sampai ke syurga :)) ingat tak ayat ni tempe? :p
 
p/s : bising betul lah orang yang 
pasang grill kat rumah aku nih
grrr -..-



0 comments:

//TBBC . TBBC beastie . all rights reserved