Assalamualaikum.

Kami, TBBC berharap agar satu hari nanti kami akan berjaya menjadi antara blogger yang berjaya di Malaysia (kalau blogger yang berjaya di dunia pun boleh). InsyaAllah. Kami baru sahaja mewujudkan blog ni (apesal skema sangat aku ni). hinss hinss. Maknanya kami baru je nak start dan kami memerlukan sokongan daripada anda, para bloggers sekalian alam. Kami mempunyai ahli seramai mana pun yang kami nak. Ahlinya tak tetap. Jadi, kami taktahu nak agak-agak berapa ahli dalam blog ni. Mungkin akan bertambah dan mungkin akan berkurang. Senarai-senarai team TBBC ada di bawah. team TBBC juga dipanggil TBBC beasties. Semua beasties adalah gadis-gadis ye. Ada yang single. Kepada sesiapa yang rasa diri tu single, nak usha diorang pun boleh -..- . tapi baik jangan. sebab mereka nih ganass. hinss hinss. Siapa yang suka dengan cabaran, silakan (tarik tarik kaki korang). Okeh. Kat bawah nih ada senarai TBBC beastie.

TBBC beasties c:

Tem
Wannie
Fad

Orait. Sebab aku pilih perempuan semuanya, maybe sebab aku perempuan and aku selesa dengan diorang. Lelaki ni kekadang tak boleh harap sikit (pemalas). Perempuan rajin sikit nak update. Tapi aku tarik balik pujian aku terhadap perempuan. Sebab semuanya sama je. Aku je yang rajin update blog ni -..- (tampar beasties pakai kaki). Lepas aku, aku yang update. Lepas aku, aku, lepastu aku. Haihhh~ Okeh. Setakat ni jelah bebelan aku. Penat membebel (lap lap peluh)

0 comments:

//TBBC . TBBC beastie . all rights reserved